Monday, March 5, 2012

{and the Oscar goes to... :D}


Mun ihanalle pikkusiskolle kiitokset tästä tunnustuksesta. Mun pitää kuulemma jakaa seitsemän asiaa itsestäni. Nyt kysymys on vaan siinä että mitä uutta sitä keksisi kun tuntuu että olen blogannut jo kaikesta. Hmm...

1. En tykkää pitkistä kynsistä. Itselläni siis. Muilla ne näyttää kauniilta kunhan eivät vaan ole liian pitkät. En lakkaa kynsiä. Varpaat vaan kesällä.

2. En tykkää kengistä jotka litistävät varpaat yhteen. Varpaille pitää antaa tilaa.

3. Kävin aikoinaan Torkkelin kuvataidelukion. Oli ihana että tylsien luokkien sijaan sain ottaa kaikenlaisia taidekursseja.

4. Olen ollut HK:lla kesätöissä kaksi kertaa. En enää syö makkaraa. Hauskoja muistoja.

5. Viime aikoina olen menettänyt ruokahalun lihaan. Outo juttu mutta kalaa ainoastaan syön enää.

6. Mun eka työpaikka täällä Kanadassa oli Totally Tropical. Tein siellä kukka-asetelmia. Silkki- sekä kuivakukista. Ihmettelin kun tulin usein kipeäksi. Sain myöhemmin selville että olen allerginen pölylle.

7. Kun asuin Irlannissa niin yhtenä aamuna huomasin että mun ihanat Italiasta ostetut kengät oli täynnä hometta.


Ihanalle pikkusiskolleni kiitokset tästä toisesta tunnustuksesta myös. :) Taidat olla melkeen ainoa blogini lukija. :D

1. Tunnen itseni vuoden mutsiksi... kun Sienna halaa minua paljon ja sanoo että rakastaa minua.

2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on... kärsivällisyyteen pystyminen. Kun lapsi kiukuttelee tai ei kuuntele, on joskus vaikeaa pitää hermot kurissa.

3. Suurin lapsiltani saama kohteliaisuus on... kun Sienna antoi äitienpäivänä pikku kirjasen johon oli kirjoittanut esim. "mommy is goofy and makes me laugh" tai "me and mommy have fun together". Kerran kun teimme taidetta yhdessä ja tein omani tietyllä tavalla, Sienna sanoi: "Your brain is really working today, mommy." :D

4. Kello 12 yöllä... olen toivottavasti syvässä unessa. Joskus en malta lopettaa lukemista ja tulee valvottua liikaa.

5. Kello 8 aamulla... olen ajamassa Siennaa kouluun.

6. Haluaisin sanoa lapsen isälle... miten ihana isä hän on. Arvostan miten paljon hän viettää aikaa Siennan kanssa vaikka työ ja koulu pitää kiireisenä.

7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni... että rakastan häntä ja toivon etten asuisi niin kaukana jotta näkisimme useimmin. Ikävä!

8. Viimeksi kiroilin... teini-ikäisenä. En tykkää enää kiroilemisesta yhtään eli en kiroile enää.

9. En ole koskaan... osannut tanssia hyvin. Koordinaatiokyvyt on melko lähellä nollaa.

10. Parasta mitä ilman lapsia voi tehdä... on hyvän kirjan lukeminen.  

1 comment:

  1. Mua nauratti toi otsikko ja "Your brain is really working today, mommy." :DDD Hiihii!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)