Monday, March 2, 2009

{heppahullu}





***
Pienena olin heppahullu. Luin Hevoshullua & heppa kirjoja, katsoin Mustauljas elokuvaa ja minulla oli Hirnu heppapehmolelu jonka kanssa nukuin. Ratsastanut olen vain muutaman kerran. Kaikkein mieleenjaanyt kerta oli kun oltiin Jayn kanssa lomalla Drumhellerissa taalla Albertassa kauan aikaa sitten. En ollut aiemmin ratsastanut itsekseni, ainoastaan kun joku piti hevosesta narulla kiinni joten olin vahan hermostunut etta miten se menee. Selitin sitten etta haluan rauhallisen hevosen. No, sellaisen todellakin sainkin. Olin muista paljon jaljessa koko ajan kun heppa lontysteli mita hitaimmin. Jopa liian hitaasti minulle. Ei suostunut lisaamaan vauhtia vaikka kuinka yritin. Siella mina sitten yksikseni ratsastelin ja yritin pysya sen verran mukana etta tiesin edes minne menna. :)
Drumheller on tosi kiva paikka. Pitaisikin etsia sielta kuvia ja laittaa tanne. Kanjoneita, hoodoos, kaktuksia...
***
Alan vihdoinkin olla terve. Eka aamu ettei ole ollut kipeaa kurkkua. Yskin ihan pikkasen enaa. Otin viimeisen penicillin tabletin juuri joten toivotaan etta tama on ohi nyt sitten.
***

2 comments:

  1. Kiva kuulla, että voit jo paremmin! Ja ihania heppakuvia. :)

    ReplyDelete
  2. Mukavaa,että olosi on parantunut.
    :)
    Ihanat pupu tossut tuossa aikaisemmassa postauksessa.

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)