Wednesday, June 25, 2008

niinnnnnalynvasy

***
I have read appr. 1100 pages in five days. Just finished "New Moon", the second in the Twilight series.
***
En ole jaksanut paljon bloggailla viime aikoina. Tuntuu ettei ole sen kummempaa tapahtunut. Kirjat on vieneet mun vapaa-ajan siis ja kylla tykkaankin lukea. Koti on kylla vahan tolallaan kun en ole malttanut laittaa kirjaa alas saadakseni siivottua. Mulla on edelleen mieleton vasymys menossa johtuen uudesta laakkeesta. Olen nyt ollut talla laakekuurilla kolme viikkoa ja alan olla taysin karsimaton naiden sivuvaikutusten suhteen. Paatinpa sitten lopettaa nama laakkeet vahitellen. Aion kayda eraalla tutulla joka on acupuncturist/chinese herbalist. Yrteista ei ole koskaan tullut mulle sivuvaikutuksia ja aina ovat auttaneet. Pitaa toivoa etta tassakin tapauksessa. Muuten pitaa aloittaa etsimaan sopivaa laaketta uudelleen. Plaah. Ehka tama vasymyskin on syyna etta haluan vaan lukea vaan. Olen niin vasy etta kun Sienna menee nukkumaan niin en halua kuin lotkotella vaan. Kirja kadessa tuntuu etta saan sentaan jotain aikaiseksi.
***
Jayn kanssa ollaan funtsittu jo pitkaan ammatin vaihtoa Jaylle. Oli yksi ura mielessa mutta sitten se ei ollutkaan tarpeeksi hyva vaihtoehto. Oltiin vahan frustrated kun tuntui ettei kekattu etta mita muuta Jay haluaisi tehda. Ei jotenkin vaan jakseta liikkeen omistajuutta enaa. Niin vaikea ottaa kunnon lomaa. Aina ollaan riippuvaisia hyvista tyontekijoista. Vaikea luottaa etta bisnes pysyy kasassa kun Jay on lomilla. Tana iltana Jaylla oli tapaaminen yhden tutun kanssa ja siina samalla jutustelivat sita sun tata. Nyt Jaylla on uusi vaihtoehto mielessa ja on melko innoissaan tasta taas. Toivottavasti toteutuu olemaan parempi juttu kuin se eka vaihtoehto. Kuulostaa melkein liian hyvalta ollakseen totta mutta ei Jay nopeasti vaihdosta tee. Kovasti miettii ja ottaa asioista selvaa ensin kuten pitaakin. Mutta nain alustavasti tama uusi juttu kuulostaa hyvinkin mahdolliselta. Ihana olisi. Mutta tietty kyseessa on sitten etta Jay menee takaisin opiskelemaan joksikin aikaa (luultavasti kolme vuotta). Saa nahda miten kaikki sujuu mutta toivottavasti bisneksen myynti onnistuisi ja siita tulisi tarpeeksi rahaa ettei tarvi huolehtia kauheasti rahasta koulun ajan. Tai etta voisi jotenkin pitaa liiketta ylla vaikka opiskeleekin. ?? Saa nahda. Mutta tallaista ilmassa taalla meilla. Odotan itse innolla kun vaihdos tulee tapahtumaan.
***
Sienna on yhta ihana kuin ennekin. Olen tuntenut syyllisyytta kun olen ollut niin vasy etten ole kauheasti jaksanut panostaa etta Siennan paivat olisi taynna puuhaa ja hauskuutta. Toivon etta nopeasti saan nama laakejutut selvitettya ja energia palaa taas. Eihan tama ole minun syyta mutta silti tuntuu pahalta etten ole jaksanut olla kiinnostavampi aiti viime aikoina. Onneksi Sienna aina keksii puuhaa ja olen nyt sentaan aina jotain jaksanut tehdakin. Muut aina puhuvat miten tarpeen tullessa kutsuvat aidin tai muuta perhetta avukseen ja mulle usein tulee taysi kateus paalle kun mulla ei taalla ole omaa perhetta. Jayn perhe on aina kiva muttei ole sama juttu jos olisivat mun oma perhe. Sitten he ovat aina kiireisia muutenkin ja en koskaan kehtaa pyytaa apua. Hyvin harvoin. Mutta kylla se tasta taas.
***
Zellaisda. Terkut vaan kaikille blogiystaville ja kuka tata nyt sitten lukeekin. :) Jayn kylkeen kyhnaamaan nyt...
***

2 comments:

  1. Tosi ikävä kuulla että taistelet väsyn kanssa. Ymmärrän tuon saamattoman ja uupuneen olon, kärsin itsekin siitä ajoittain. Harmi että joudut kokeilemaan uutta lääkettä. Voi itku, toivottavasti seuraava lääke on se oikea.

    Tsemppiä myös Jayn uramietinnöille. Kiinnostuneena jään odottelemaan millaisia uusia kuvioita teillä mahdollisesti on tulevaisuudessa.

    Minuakin vaivaa kun ei ole omaa perhettä tukena ja apuna täällä. Kunpa me "suvuttomat" voitaisiin olla toistemme tukiverkkona. Pitäisi asua lähempänä, jotta voisi tarjota käytännön apua. Ottaisin Siennan tänne hoitoon meidän muksujen kanssa pelmastamaan jotta saisit levätä ja rentoutua. Tulisin vaikka siivoamaan ja laittamaan ruokaa.

    Voimia toivotellen!

    ReplyDelete
  2. riikka: tietaisitpa miten usein olen miettinyt etta voi kun olisin sun kanssa naapureita. Kiitti sanoistasi. <3

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)