Thursday, March 6, 2008

pakko kai sit

***
Paivaunien jalkeen hiukset ihanan sekaisin.
After nap hair.
***
Y

***
Ulos menossa. Going out. :)
Marimekon paita alkanut kaymaan pieneksi jo mutta en raski luopua siita viela. Kayttaa pitaa.
***
:)

***
Muutama nayte "Matisse taidekorteista".
Sample of the "Matisse art cards" made by Primary kids.
***
Mun olkapaat on niin jumissa etta! Jyrasin eilen hieromakoneella ja tanaan suihkussa hierontasuihkulla (+ kipulaaketta) mutta edelleen niin kipeet etta. Kai mun on pakko nyt sitten jumpata tanaan. :) Se aina auttaa.

***

7 comments:

  1. Ihana suloinen Sienna!

    Toivottavasti saat hartiat aukeamaan.

    ReplyDelete
  2. Söpö tyttö!

    Meillä on aivan sama paita ja hihatkin juuri samaa tyyliä :)

    Kaavailin niitä kuvia seuraavaan postaukseen...

    Ja kiitos hyvät ohjeet, videoon, kokeilen, kiitos!

    ReplyDelete
  3. Kommentoin hiukan aiempaa viestiä. Olipa teillä iso party, kiva kun sait apua opetukseen. Hienoja taidekortteja.

    Sienna on söpöliini!!

    PS. Onnistuitko saamaan naaman kukkimaan? Mua nauratti tuo kommentti. Pitäisikö munkin yrittää sillä tavalla houkutella kevättä tulemaan?

    ReplyDelete
  4. Voi miten suloinen Sienna! Unien jälkeen vielä hiukan pöllämystynyt :)

    Ja hienoja kortteja on teidän oppilaat saaneet aikaan. Kahdestaan opettaa 60-70 lasta on varmaan aika raskasta, mutta mahtava tulos! Miten oikein pärjäsitte?!

    Täällä on toinen, joka haaveilee hierojalla käynnistä... Hyvä, että pään saan kääntymään kun hartiat välillä niin jumissa..

    ReplyDelete
  5. riikka: Oikeastaan ihmettelen kun naama ei kuki viela. :) Yleensa heti kun syon pahkinoita. Johtuukohan mun Arbonne tuotteista...

    tahc: Ne 75 lasta oli jaettu kolmeen ryhmaan ja yksi luokka kesti aina vaan 15 min joten lapset olivat kiireisia eivatka ehtineet esim juoksentelemaan ympariinsa. Hierojalla olisikin ihana kayda. Mina olen muuten koulutukseltani hieroja. Mutten pysty tyoskennella hierojana kun mulla on fibromyalgia ja mun kadet, ranteet ja kasivarret meni hieromisesta ihan boinks. Harmi silla tykkasin kovasti siita tyosta.

    Kiitti taas kommenteista!

    ReplyDelete
  6. tahc: Piti viela sanoa etta jos on kyse lihaksien jumituksesta vaan eika mistaan lihasten revahdytyksesta tai muusta satuttamisesta niin lampo on tosi hyvaa lihasten rentoutukseen. Mina kaytan usein sita rasvaa joka lammittaa lihakset. Minusta auttaa aina tosi hyvin. Mulla on myos lampotyyny joka lammitetaan mikrossa ja se on aina kanssa tosi hyva. Hoh etten itse muistanut sita eilen kayttaa...

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)