Wednesday, January 16, 2008

vuh vuh


***
Art by "swallowfield"/www.etsy.com. Me likey!
***
Tanaankaan en saanut paivaunia. Siennan biologisen aidin aiti tuli kaymaan. Kiva etta ennatti meillekin ennen kotiin lahtoa. Paljon leikkia seka Siennan ihailua ja tuijotusta. Sienna pisti meidat piirtamaan Doran, Diegon, Swiper:n ja Boots:n liitutaululle.
***
Sienna ja Robin juuri leikkii... Sienna laittoi hyppynarun Robinin kaulaan (loysasti osaa, alkaa huolestuko) ja Robin on koira. Vuh vuh! :) Nyt Sienna sanoo "now it's my turn!" ja Sienna laahattaa kovasti koiran tyyliin. Valilla nuo kaksi leikkivat niin kivasti etta ja valilla multa meinaa menna hermot kun Robin kutittelee vaan non stop vaikka Sienna sanoo "ei" monta kertaa.
***
Huomasitteko etta olen aloittanut kategoroimaan (labels) blogin. Waude! :) Pikku hiljaa aion kategoroida vanhat viestitkin.
***
Eipa sen kummempaa. Ruuan laittoon...
***

3 comments:

  1. Ootpa sä reipas kun jaksat kategorioida :D Mä en viitsi kyllä siihen ruveta. Mulla muutenkin tekstit aina sitä sun tätä.. Ja sä taidat olla ainoa mun lukijoista, joten.. ;D

    ReplyDelete
  2. En tajunnut miten helppoa se katergorointi on. Siihen menee noin viisi sekuntia jos tekee sen aina kun kirjoittaa viestin. Minustakin blogin alkuaikoina tuntui etta sina olit ainoa kavija mutta sitten pikku hiljaa tanne alkoi tulla vierailijoita. Onhan se kiva kun monet lukee. Mutta mina kirjoittaisin tata ihan mielellani sulle ja mulle vaan jos ei muita tanne tulisi. Halit!

    ReplyDelete
  3. Hauskat koiraleikit, ja ihanaa että Robin tykkää leikkiä pikkuisen kanssa!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)