Saturday, November 3, 2007

gotta love it



*Log bowls by Matter*


Gotta love it: monet liikkeet myyvat nyt lehdet ja kirjat USA hinnoilla. On ollut niin alytonta etta Kanadan hinnat on korkeammat kun jo kauan aikaa meidan dollari on ollut melkeen sama kuin USA:n. Nyt lehdet tuntuvat niin halvoilta (jei!). Ainahan mina lehtia ostan mutta nyt on yksi syy lisaa ostaa niita. :) Eilen nappasin uusimman Blueprint lehden kun ihastuin tuohon vaaleanpunaiseen joulukuuseen taysin. Ei sopisi meidan kotiin mutta minusta on ihana nahda traditionattomia, taiteellisia joulukuusia. Vuosia olen ihastellut Martha Stewart lehtien upeita erivarisia kuusia ja erikoisia joulukoristeita. Tiedan, olen suomalainen, ja kaiken pitaisi olla sellaista aitoa luonnollista. Mutta taidemina kun tykkaa kaikesta luovasta ja erikoisesta. Piristysta ettei aina kaikki ole sita samaa vanhaa. Tuon kuusen pallokoristeet ovat ihania olenhan auttamaton ympyrahullu. Isot pallovalotkin. Ah! Joulufiilis tulossa oikeen kunnolla.

2 comments:

  1. Mä oon ihastellut tänä vuonna mustaa, tosi tuuheaa joulukuusta! oli aivan ihana...

    ReplyDelete
  2. Mina olen miettinyt etta sellainen haalean puun varinen olisi kiva vari joulukuuselle. Sopisi meille ainakin. Haalean beigemainen.

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)