Wednesday, July 25, 2007

arbonne

I've been busy... mutta aloitetaanpa alusta...

Pari viikkoa sitten mun ystavan Karlyn sisko Talia (joka on mun tuttu kanssa muttei laheinen ystava) kutsui mut "Arbonne" tuotteiden kekkereihin sen kotiin. En tieda onko Suomessa tuote kekkereita. Eli jotkut tuotteet myydaan vaan konsulttien kautta, ei voi ostaa liikkeista. Mua huvitti paljon menna mutta sina iltana Jay oli myohaan toissa ja en paassyt sitten turisemaan kekkereihin ja koklaamaan mita se Talia myy. Mua harmitti kovasti jostain syysta joten soitin Talialle ja kysyin voisiko se tuoda mulle katalogin ja onko silla esim tuote samples mulle annettavaksi. Talia toi mulle sitten katalogin ja anti-aging & baby tuote naytteita. Onnessani sitten koklasin niita voiteita ja en voinut uskoa miten mun iho parani noin viikossa kovasti ja varsinkin silmanaluksien rypyt ja alkavat "pussit" alkoivat haviamaan. Rakastuin taysin Arbonne voiteisiin ja katalogissa oli muutakin tuotteita jotka kiinnosti mua. Tahan samaan aikaan olin miettinyt etta mitakohan voisin tehda osa-aikaisesti jotta voisin tienata pikkusen rahaa sivulla. Me ollaan Jayn kanssa uhrattu paljon rahallisesti jotta mina saan olla kotona Siennan kanssa ja joskus tuntuu niin pahalta etta Jayn hartioilla on koko meidan perheen elatys. Ollaan me parjatty ihan kivasti mutta rahaa ei todellakaan ole ollut paljon ylimaaraista ja viime aikoina olen miettinyt kovasti elakeasioita (ehka kun 40v lahestyy lujaa vauhtia, tajuan etta alan olla jo "vanha"). Yksityisyrittajana meidan pitaa itse enimmakseen valmistautua elakkeeseen ja meilla ei ole ollut tarpeeksi ylimaaraista rahaa miettia moista. No, mun aivot alkoivat surraamaan ja aloin miettimaan etta voisinkohan minakin alkaa myymaan noita Arbonne tuotteita. En todellakaan haluaisi myyda mitaan mita en usko olevan tosi hyva tuote. Mutta kun olin niin myyty jo noihin Arbonne tuotteisiin niin aloin miettimaan etta mitas jos... Arbonne tuotteet on botanically based ja niissa ei ole mitaan elaintuotteita, eivatka ole testattu elaimilla. Tuotteet ei ole vaan tyypillisia "luonnon tuotteita" vaan biokemistit on ne luoneet monien vuosien tutkimusten avulla. Vaikea selittaa mutta huippuhyvat tuotteet. Jos jotain kiinnostaa niin voitte lukea enemman: www.arbonne.ca

Tanaan sitten paatin etta annan talle bisnekselle kunnon yrityksen edes. Bisneksen aloittaminen ei maksa paljoa ja mun ystava Talia on ollut tosi tyytyvainen miten sen bisnes on alkanut menemaan. Suurin osa bisneskuluista on etta sain tilattua itselleni alysti tuotteita vajaan puoleen hintaan etta voin sitten kokeilla niita tuotteita ja kertoa asiakkaille omat kokemukset niista. Sitten pitaa tietty ostaa katalogeja sun muuta. Mutta ne aion ostaa vasta kuukauden parin paasta kun olen ensin kayttanyt tuotteita itse tarpeeksi kauan.

Mutta oon jotenkin ihan onskuna. Saa nahda mita tasta tulee mutta mulla on jotenkin ollut niin alyn hyva fiilis tasta. Kunhan saan bisneksen alkuun niin voin lahettaa teille naytteita. En voi myyda naita Suomeen joten ne tulee sitten ihan lahjana vaan etta sitten joskus naette mita ihmetta se Sansku myy. :)

Sienna heraamassa paivaunilta joten tama nyt vaan. Heipparallaa! Wish me luck! :)

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to comment! :)